Top 10 exercitii pentru ameliorarea durerii de umar

Stretching umar

Conținutul

    stretching umar

    Sunteți pe pagina 1din 4 Căutați în document Umarul este cea mai mobila articulatie a corpului, fiind de fapt un complex de articulatii. Multitudinea posibilitatilor de miscare si utilizarea lui in majoritatea activitatilor il expune la o serie de accidentari, unele cu urmari de stretching umar. De aceea este important sa includem in programul de stretching exercitii pentru musculatura adiacenta articulatiei umarului.

    stretching umar

    Aceste exercitii au capacitatea de a creste rezistenta la tractiune a ligamentelor ce sustin capsulele articulare, diminuand astfel riscul de accidentare. La miscarile umarului mai participa si alti muschi ca pectoralul mare, biceps brahialmarele dorsal, rotundul mare, supraspinosul.

    stretching umar

    Prindeti-va de cot cu cealalta mana. Stretching umar pozitia 20 de secunde. Repetati miscarea de 5 ori pentru fiecare umar.

    stretching umar

    Relaxati-va cateva secunde intre repetari. Aplecati-va inainte. Repetati miscarea de 5 ori.

    stretching umar

    Aplecati-va si lipiti palmele de perete cat mai sus posibil, cu degetele orientate in jos. Distanta intre maini stretching umar sa fie putin mai mare decat latimea umerilor.